E-tickets bestellen

  • Na bestelling ontvang je direct je ticket in je inbox
  • Betaal veilig en snel

Veel gestelde vragen

  • Ik heb verkeerde tickets besteld, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Ik heb verkeerde tickets besteld, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Zoals in de algemene voorwaarden staat vermeld, is het helaas niet mogelijk om reeds bestelde tickets te wijzigen.

  • Ik heb tickets maar wil deze annuleren. Is dat mogelijk?

    Ik heb tickets maar wil deze annuleren. Is dat mogelijk?

    Nee dit is niet mogelijk. Euroticket hanteert haar eigen algemene voorwaarden, hierin staat duidelijk vermeld dat annulering van tickets niet mogelijk is.

  • Welke betalingsmogelijkheden biedt Euroticket?

    Welke betalingsmogelijkheden biedt Euroticket?

    Euroticket biedt Ideal als betalingsmethode op de website. Via internetbankieren kun je via een van de deelnemende banken direct je betaling voldoen.

  • Kan ik mijn bestelde tickets ook bij een ander park inleveren?

    Kan ik mijn bestelde tickets ook bij een ander park inleveren?

    Nee, dat is niet mogelijk. Ieder park biedt eigen tickets aan, deze zijn voorzien van een unieke barcode waardoor deze niet bij een ander park zijn in te wisselen.

  • Betaal ik reserveringskosten?

    Betaal ik reserveringskosten?

    Ja je betaalt reserveringskosten per ticket. In het bedrag zitten alle kosten die rechtstreeks gerelateerd zijn aan het ticket. De transactiekosten dekken o.a. de systeemkosten, verkoopkosten, kosten voor de klantenservice, bancaire- en beveiligingskosten.

  • Wat moet ik doen als ik mijn ticket kwijt ben geraakt?

    Wat moet ik doen als ik mijn ticket kwijt ben geraakt?

    Neem dan contact op met onze klantenservice via 0570- 66 27 27 of mail info@euroticket.nl.

     

  • Wanneer krijg ik mijn tickets?

    Wanneer krijg ik mijn tickets?

    Als je de bestelling volledig hebt afgerond. Na een succesvolle betaling ontvang je binnen 10 minuten een bevestiging met tickets in de bijlage of download je je tickets direct op de bedank-pagina.

  • Zijn de door mij bestelde tickets persoonsgebonden?

    Zijn de door mij bestelde tickets persoonsgebonden?

    Het ticket staat niet op naam waardoor het mogelijk is bij verhindering de tickets aan andere personen over te dragen. Het handelen in tickets is ten strengste verboden.

  • Kan ik de tickets op mijn mobiel laten zien?

    Kan ik de tickets op mijn mobiel laten zien?

    Nee dit kan niet. De tickets moeten worden gescand in de parken op barcode.  Zorg ervoor dat de e-tickets in goede kwaliteit geprint zijn.

  • Ik krijg geen e-mail bevestiging en tickets toegezonden. Wat nu?

    Ik krijg geen e-mail bevestiging en tickets toegezonden. Wat nu?

    We verzoeken je allereerst om te controleren of de betaling van de reservering correct is verlopen. Is dit het geval en heb je na een half uur nog steeds niks ontvangen, neem dan contact op met onze help-desk. Kijk ook nog even in de ongewenste mail en/of spam-box, het kan zijn dat je tickets daar zijn geplaatst.

     

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×